Veelgestelde vragen - Accommodaties
- Home
- Veelgestelde vragen - Accommodaties
Accommodaties
🐶 In welke accommodaties mag ik mijn huisdier meenemen?
🐶 In welke accommodaties mag ik mijn huisdier meenemen?
We hebben een aantal chalets waar huisdieren welkom zijn, u heeft hierbij de keuze tussen een chalet met of zonder overdekt terras. Bij onze andere accommodaties zijn helaas geen huisdieren toegestaan. De huisdierenchalets zijn de huisnummer 9 t/m 16 en 61 t/m 68 op de plattegrond. Er is één huisdier per accommodatie toegestaan.
🚬 Zijn alle accommodaties rookvrij?
🚬 Zijn alle accommodaties rookvrij?
Alle accommodaties op ons park zijn rookvrij.
♿ Zijn er ook accommodaties geschikt voor mindervaliden?
♿ Zijn er ook accommodaties geschikt voor mindervaliden?
Helaas hebben wij geen accommodaties die geschikt zijn voor mindervaliden.
☕ Wat voor soort koffiezetapparaat is er in mijn accommodatie aanwezig?
☕ Wat voor soort koffiezetapparaat is er in mijn accommodatie aanwezig?
In alle chalets en lodges is een filter-koffiezetapparaat en een waterkoker aanwezig. In onze beachlodges en floating houses staat een Nespresso apparaat en een waterkoker.
🧊 Is er een vriesvakje in de koelkast van mijn accommodatie aanwezig?
🧊 Is er een vriesvakje in de koelkast van mijn accommodatie aanwezig?
In iedere accommodatie is een vriesvakje boven de koelkast aanwezig, deze heeft een inhoud van ongeveer 15 liter.
🧼 Is er een servicepakket aanwezig in mijn accommodatie?
🧼 Is er een servicepakket aanwezig in mijn accommodatie?
Bij aankomst in uw accommodatie vindt u een servicepakket. In dit pakket zit een toiletrol, afwasmiddel, vaatdoek, schuursponsjes, lucifers, vuilniszak, pedaalemmerzak en dweil.
📅 Kan ik dagelijks aankomen in de accommodaties?
📅 Kan ik dagelijks aankomen in de accommodaties?
Wij hanteren de maandag en vrijdag als vaste aankomst- en vertrekdag voor onze accommodaties.
Voor de lodges en beachlodges hanteren wij in de zomermaanden alleen de vrijdag als vaste aankomst- en vertrekdag.
🕙 Wat zijn de aankomst- en vertrektijden voor de accommodaties?
🕙 Wat zijn de aankomst- en vertrektijden voor de accommodaties?
Vanaf 16:00 uur bent u van harte welkom in uw accommodatie. Wij verzoeken u om op de dag van vertrek voor 10:00 uur uit te checken. Uiteraard mag u dan nog gebruik maken van de faciliteiten op ons park. Wij willen u wel vragen uw auto buiten de slagbomen te parkeren.
✔ Wat wordt er van mij verwacht voordat ik uitcheck?
✔ Wat wordt er van mij verwacht voordat ik uitcheck?
Op de dag van uw vertrek vragen wij u om het keukeninventaris schoon in de kast te zetten en uw accommodatie bezemschoon achter te laten. De eindschoonmaak doen wij voor u.
Wilt u daarnaast het eventueel gehuurde bedlinnen afhalen en naast de voordeur leggen. Uw afval kunt u deponeren in de milieustraat bij de ingang van het park.
☑ Waar kan ik de inventarislijst van de accommodaties vinden?
☑ Waar kan ik de inventarislijst van de accommodaties vinden?
De inventarislijst bevindt zich in de keuken van uw accommodatie. Mocht u vragen hebben over de inventaris of mocht u eventuele gebreken of vermissingen van de inventaris hebben, neemt u dan contact op met de receptie.
🔢 Welk huisnummer heb ik geboekt?
🔢 Welk huisnummer heb ik geboekt?
Als u met voorkeur heeft geboekt vindt u uw huisnummer in de reserveringsbevestiging. Heeft u zonder voorkeur geboekt dan krijgt u uw huisnummer bij aankomst te horen.
⌚ Kan ik ook eerder inchecken of aankomen?
⌚ Kan ik ook eerder inchecken of aankomen?
U bent van harte welkom om voor 16:00 uur al op ons park aan te komen om gebruik te maken van onze faciliteiten. De sleutel kunt u echter pas om 16:00 meekrijgen.
⏰ Ik red het niet om voor sluitingstijd van de receptie aan te komen, wat moet ik doen?
⏰ Ik red het niet om voor sluitingstijd van de receptie aan te komen, wat moet ik doen?
Wanneer u na sluitingstijd van de receptie aankomt dient u dit vooraf te melden. Wij zorgen dan dat uw kenteken geregistreerd wordt zodat u het park op kunt rijden en geven de sleutel van uw accommodatie bij het restaurant af. De dag na aankomst kunt u zich bij ons inchecken en krijgt u de rest van de informatie mee.
🚗 Ik wil buiten de openingstijden van de receptie vertrekken, wat moet ik doen?
🚗 Ik wil buiten de openingstijden van de receptie vertrekken, wat moet ik doen?
Als u buiten de openingstijden van de receptie wilt vertrekken, kunt u de sleutel en pasjes in de brievenbus bij de slagboom deponeren.
🙋🏻♂️ Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen, is dit mogelijk?
🙋🏻♂️ Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen, is dit mogelijk?
Gezellig dat er visite langskomt! Wel graag even aanmelden bij de receptie, wij vragen €5,- per bezoeker per dag.
🪑 Kan ik kindermeubilair bijboeken?
🪑 Kan ik kindermeubilair bijboeken?
Uiteraard kunt u ook kindermeubilair bij ons bijboeken. Een campingbedje (125 x 65 cm) of kinderstoel is €5,- per stuk voor uw gehele verblijf, een bedrekje kunt u gratis bijboeken. U kunt het ook nog bij aankomst bij de receptie huren.
Let op: bij het campingbedje zit geen beddengoed en matrasje, deze dient u zelf mee te nemen.
🚤 Kan ik een steigerplaats bij mijn accommodatie boeken?
🚤 Kan ik een steigerplaats bij mijn accommodatie boeken?
Bij uw accommodatie kan ook een steigerplaats worden bijgeboekt. Wij hebben steigerplaatsen voor boten van maximaal 4 meter lang à €9,- per nacht en voor boten van maximaal 8 meter lang à €13 per nacht. Een steigerplaats dient voor aankomst te worden bijgeboekt.
💤 Hoe groot zijn de bedden in mijn accommodatie?
💤 Hoe groot zijn de bedden in mijn accommodatie?
De tweepersoonsbedden in onze chalets zijn 200 x 140 cm en de eenpersoonsbedden zijn 200 x 70 cm. De tweepersoonsbedden in onze lodges, beachlodges en floating houses zijn 200 x 160 cm en de eenpersoonsbedden zijn 200 x 80 cm.
💡 Hoeveel ampère is er in mijn accommodatie?
💡 Hoeveel ampère is er in mijn accommodatie?
Al onze accommodaties hebben 16 ampère.
❄ Is er airco aanwezig in mijn accommodatie?
❄ Is er airco aanwezig in mijn accommodatie?
In onze beachlodges en floating houses is airconditioning aanwezig. In de chalets en lodges is deze er niet.
🧽 Is er een vaatwasser aanwezig in mijn accommodatie?
🧽 Is er een vaatwasser aanwezig in mijn accommodatie?
In onze lodges, beachlodges en floating houses is een vaatwasser aanwezig. In onze chalets is geen vaatwasser.
🅿 Waar mag ik mijn auto parkeren?
🅿 Waar mag ik mijn auto parkeren?
Elke accommodatie heeft een gereserveerde parkeerplaats, het nummer van uw parkeerplaats correspondeert met het huisnummer van uw accommodatie. Wij leggen u tijdens het inchecken graag uit waar uw parkeerplaats zich bevindt.
2️⃣ Mag ik met een tweede auto op het park?
2️⃣ Mag ik met een tweede auto op het park?
Er is slechts één auto per verblijf toegestaan op ons park. Een tweede auto mag op de bezoekersparkeerplaats buiten de slagbomen worden geparkeerd.
U kunt bij de receptie wel een tweede kenteken doorgeven, zodat u tussendoor kunt wisselen van auto.
🛏 Zijn er bedlinnen, keukendoeken en handdoeken aanwezig bij mijn accommodatie?
🛏 Zijn er bedlinnen, keukendoeken en handdoeken aanwezig bij mijn accommodatie?
Bedlinnen is standaard bij de boeking aanwezig.
Keukendoeken en handdoeken kunt u extra bijhuren.