Veelgestelde vragen - Betalen/Annuleren
- Home
- Veelgestelde vragen - Betalen/Annuleren
Betalen/Annuleren
💶 Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
💶 Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
Wij vragen direct na reservering een aanbetaling van 25% van het totaalbedrag. Het totale restbedrag dient 8 weken voor aankomst betaald te zijn.
Heeft u een reservering gemaakt met aankomst binnen 8 weken, dan dient u het gehele bedrag in één keer direct na de reservering te betalen.
💳 Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
💳 Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
Bij de receptie kunt u alleen met uw bankpas of contant betalen, wij accepteren geen creditcards.
Wij accepteren Maestro, V PAY betaalpassen en biljetten tot €100,-.
🏧 Kan ik ergens geld pinnen op het park?
🏧 Kan ik ergens geld pinnen op het park?
In onze supermarkt staat een geldautomaat waar u geld kan opnemen. U kunt hier met uw bank- of giropas geld opnemen of met uw creditcard.
❌ Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
❌ Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Als op het moment van annuleren de aankomstdatum binnen één maand valt komt u helaas niet in aanmerking voor een terugbetaling, u betaalt dan 100% van de reissom. Annuleert u tussen 1-3 maanden voor aankomst dan zijn de annuleringskosten 50%. Annuleert u vóór 3 maanden voor aankomst dan zijn de annuleringskosten 15%.
U kunt ook via ons een annuleringsverzekering afsluiten. De kosten hiervan zijn 5,5% van het totaalbedrag, met een minimum van €15,-. De annuleringsverzekering kan alleen direct bij de reservering worden afgesloten.
Wanneer u bij ons een annuleringsverzekering heeft afgesloten, komt u in aanmerking voor een vergoeding uit het annuleringsfonds indien een van de personen die vermeld zijn bij de boeking:
- plotseling ziek wordt of gewond raakt bij een ongeval;
- te maken krijgt met een sterfgeval in de eerste graad;
- te maken krijgt met onvrijwillige werkeloosheid van de hoofdpersoon.
Om voor deze vergoeding in aanmerking te komen dient schriftelijk te worden geannuleerd en dienen bewijsstukken overlegd te worden.
🔄 Omboekgarantie
🔄 Omboekgarantie
Wil je er zeker van zijn dat je je vakantie naar een ander moment kunt omboeken? Maak dan gebruik van onze omboekgarantie. Je kunt je reservering op een later tijdstip naar een ander moment (in hetzelfde kalenderjaar) verplaatsen (indien de gewenste plek of accommodatie beschikbaar is). Let op: indien je gebruik maakt van de omboekgarantie en het nieuw gekozen vakantiemoment duurder is dan de eerder gemaakte reservering, dien je het openstaande bedrag bij te betalen. Indien het nieuw gekozen vakantiemoment goedkoper is dan de eerder gemaakte reservering, betalen wij het overige bedrag uit in een voucher. Deze voucher is dan in te zetten op een willekeurig te kiezen vakantie. Let op: omboeken kan tot 7 dagen voor aanvang van de gereserveerde vakantie. De omboekgarantie kan alleen direct bij de reservering worden afgesloten.